Thursday 24 February 2011

:: TomorrOw Never Die ::

          Assalamualaikum semua masyarakat dunia.hehe.. Ni aku nak  cerita sikit. Kat terengganu akan ada karnival JOM HEBOH! yihhaaa~ hah.. korang, ape lagi, jom lar join ramai-ramai. Pakat wat gi merioh lake.. Biler2? Pada 25 dan 26 februari , hari khamis dan hari jumaat. Ikut sistem weekend pantai timur kay. Saper datang? Of cos artis-artis pujaan korang.lalala....~

          Kalau korang nak tau , ni lar first time JOM HEBOH datang terengganu dan aku yakin mesti ramai giler orang serang karnival tu nanti. hehe.. Dan aku pulak terXcited lebih kerana aku dan classmate aku, ader la dalam 20 orang telah sign kontrak jadi volunteer TV3. (mood : happppy). Kerja kitorang as on-ground assistant, aku tak tahu pom apekebende kejaan tuh, hehe. Tapi kitorang gitau kitorang kene set booth, jage pentas or teman artis pegi jalan-jalan.haha. wow.. kalau lar aku kene teman artis lelaki hensem, pehh.. jangan jeles tau. (sper erk yg ensem??)..hehe

          So korang, yang tingal dekat-dekat area terengganu, pakat lar mai ramai-ramai meriahkan lagi JOM HEBOH ni.. Kalo tak mo jumpe artis,korang pegi lar shopping barang-barang murah,hehe.. kalau nak g jumpe aku pom tak pe gak.hehe. aku pom still tengah curious kene jage booth mane ni.hehe. kalo lar dapat tv3kids, aisshh,,,konpem aku terover lebih dari budak-budak.hehe..

EVENT : KARNIVAL JOM HEBOH
DATE : 25-26 FEBRUARY 2011
VENUE : DATARAN SHAH BANDAR
TIME : ANYTIME

Jangan lupe datang tau! Jangan asyik memerap lam bilik jer, sesekali keluar lar tengok keindahan alam dan bergaul dengan manusia tau. Kalau student pulak, ambil lar peluang sekali-sekala keluar pergi enjoy, mesti boring asyik enjoy ngan assignment je kan, so take this opportunity babes.
.

see ya!! *excited*

No comments: