Wednesday 6 April 2011

:: Aku SayAng Kamu Semua!! ::

Assalamualaikum..Hai semua readers,stalkers,silent readers,followers dan semuat rakyat Malaysia. 


     Thank you,terima kaseh,arigatou,syukran,xiexie kepada semua blogger2 amnya dan yang sudi jadi follower aku khasnya. Follower aku dah lebih 200 dan aku amat happy dan bersyukur.hehe.
Aku taknak lah buat award untuk follower ke 200 macam most  people buat kerana bagi aku si blogger hingusan ni, semua yang follow aku tak kira yang keberapa pom adelah penting bagi aku dan aku amat hargai jasa baik kalian. Tetapi yang paling aku harapkan adalah korang follow dan jadilah pembaca blog aku jugak. why? aku buat blog untuk share info,idea dan buah fikiran tapi bukan mengejar bilangan follower. 
     At first aku join blog ni,(bukak story pulak,hehe) main target aku adalah nak cari follower ramai-ramai.hehe .Tapi setelah aku menjadi sedikit matang walaupun baru newbie(tak malu ngaku diri matang,hik3) aku rase tak perlu cari dan dapat follower ramai-ramai, Follower sekadar nombor dan angka.Akhirnya aku jumpa niat sebenar aku iaitu mahu berkongsi ape aku tahu,rasa,lihat,dengar,fikir dengan korang. Jadi aku ucapkan terima kaseh kepada sesiapa yang sudi follow dan kepada yang sudi bace entry aku, lagi lah aku ucapkan terima kaseh. Kalau ade salah silap terkasar bahasa aku mintak maap banyak-banyak, Aku bukan manusia sempurna.
Jangan pulak pasnie dah takde sape nak folow aku, sebab statement kat atas tu,alahai menangis tak berlagu lah gamaknya.Ok,korang semua, keep up your good work dan all the best in everything you do.!







1 comment:

strawberrycincau said...

cayalah!!!! hehe.. tahniah dear!!! wink2.. ^^