Monday 2 May 2011

:: AbiS pown ExaM..fuuHH::

  Assalamualaikum....Aku secara rasminya telah habis exam..titik!noktah!! puas hati aku..!! haha.. Oleh yang demikian bermula lah cuti 4 bulan.. Budak universiti cuti 4 bulan ok! jeles?dengki? u should..muahahaha..Aku dah duduk susun aktiviti nak buat ape tyme cuti nie.. Dan at first aku nak pulun segala movie yang aku duk kumpul. 

   Bayangkan hardisk just penuh dengan cerita jerk..haha.. Mula-mula balik kelas aku pergi lepak-lepak. Dan aku online puas-puas dan pergi menyibuk kat blog orang. Dan akhirnya aku stuck dekat satu event nie..hah..Ape die??? ABPBH 2010..ape tu?? hahh?? alaaa... Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 yang berlangsung april baru-baru ini. Oleh kerana tu time study week so tak leh la nak tengok. Naseb baek ade kawan aku yang baek hati tolong download kat youtube.Boleh lar mengubat kekempunan. 
  
  So, Oleh kerana aku nie dah dikira ketinggalan zaman nak potpet pasal abpbh, korang just layan je lar ok! hehehe... Lepas aku tengok full habis abpbh ni,. terasa kelainan die first sebab pengacara  iaitu  Zizan, Raja Azura,dan Sharifah shahira..dan yang laen sebab persembahan dan jugak ending yang best!! haha...

Minat yang tengah tu..hik4
show pembukaan,..ade Lan sume suare jadi bersemnagat gitu!
nie feveret aku..YUNA!!
haha! usop wilcha n johan! aku suke part last nie! ^_^
Ending dengan dato' siti.Perfect persembahan siti.suke2!
wonder girls takde kat abpbh ok! saje nak tgok same tak dgn dato' siti..kih3
 Okeh! habis aku merepek! see ya!










5 comments:

Myra Jay said...

Besnyer cuti sampai 4 bulan.. Mmg jeles..heheee, bila dah keje nie xmerasa la nk cuti lama2.. ;)

nelly said...

best oo ! tengok tv je laaa ~

Kei Seichi said...

suke la sangat exam dah abeh...hahaha...

RedVixen said...

best la ko dah abeh exam...... T_T

Wafiy Suzly said...

4bulan tu boleh keje jap oo..