Tuesday 18 March 2014

Pray For MH370

kanokino.blogspot.com


Salam. Malaysia tanah tumpah darahku menjadi tumpuan mata dunia. Sejak kehilangan pesawat MAS MH370, yang sehingga minggu kedua masih hilang misteri, banyak spekulasi digemburkan. 

Menjadi antara rakyat yang menghuni negara ni, sangat terharu dengan keprihatinan negara lain, dan sedih juga dengan lemparan kata yang tidak enak di baca dan menyentap hati. 

kanokino.blogspot.com 

Di mana pon anda semua, kami disini sentiasa mendoakan keselamatan anda. Tak pernah kenal , tapi kami prihatin. Kami menunggu. Pulanglah. 

 Dekat ofis aku, start hari pertama kehilangan, sesama kami akan update berita2 terbaru dan menunggu press conference.. Bukan kami. Dyorang. Sebab aku baru lagi dekat kompeni ni.. Haa nampak tak betapa aku tak updatenya kehidupan aku kat blog ni.hahaha. Well, nanti aku story mory tentang praktikal day aku yer. 

Miss u my blog. xoxo :)

Keep Praying for them. We are waiting. balik lah. :(

No comments: