Saturday 18 October 2014

Jelik Pelik.




Aku rasa jelik, pelik bila aku jumpa pompuan yang dah ada boyfriend/teman lelaki/pancar tapi masih tergedik dengan lelaki lain. Kalau keluarga sanak saudara aku tak heran. Tapi kalau dengan lelaki lain aku pelik. Dah ada taman istimewa sendiri tapi terkinja tergedik dengan orang lain apa kes. 

Macam bunyi jeles sebenarnya kan. Bukan jeles pon. Tapi kesian. Kesian kat lelaki yang setia itu. Apa sahaja buat istimewa buat pompuan itu, tapi pompuan tu tergedik sana sini. Sila hargai usaha murni balak ko k. 

Ni kalau jadi kat drama ke aku heran apa kan. Kalau jadi kat orang lain yang takde mengena dengan aku pon, aku tak kesah jugak. Tapi kalau jadi kat kawan2 aku, buntu jugak ar nak nasihat. Kan kalo nasihat kate kite ni jeles. Kate kite ni sibuk jaga tepi kain orang. 

Sampai tahap aku rasa pelik tahap giga camna laki baik cenggitu dapat pompuan cenggini. Hurmm. Kesian. Tapi dyorang tak kawen pon. Kapel je, so nak kate ayat cliche "dah jodoh diorang", tak boleh lagi lah kan. 

Ok lah. Moga mereka2 bahagia. ke. bahagia ke. ? kbai. 


No comments: